Στόχοι - Στρατηγική
Οι κύριες στρατηγικές προτεραιότητες της Εταιρείας εστιάζονται στη βελτίωση της Εικόνας της στην Αγορά, στην αναβάθμιση της ποιότητας και εικόνας του Δικτύου πρατηρίων της, στην ενίσχυση των σχέσεών της με τους πελάτες της, στην αύξηση των λοιπών εσόδων της, στην ανάπτυξη νέων δραστηριοτήτων, στη βελτίωση των εσωτερικών της λειτουργιών, και τέλος στην ενίσχυση της οικονομικής της αποδοτικότητας. Αναλυτικότερα, η Εταιρεία θα επικεντρωθεί σε:
- Ανάπτυξη στοχευμένων πρωτοβουλιών που θα ενισχύουν και θα βελτιώνουν την συνολική εμπειρία του πελάτη και του πρατηριούχου στα πλαίσια συγκεκριμένων αξόνων όπως:
- Ποιότητα προϊόντος και υπηρεσιών
- Ασφάλεια
- Αξιοπιστία και επαγγελματισμός
- Φροντίδα για τον πελάτη
- Φιλική εξυπηρέτηση
- Σεβασμό στο περιβάλλον / οικολογική ευαισθησία
- Ενίσχυση της εικόνας της με στοχευμένες προωθητικές, χορηγικές και διαφημιστικές ενέργειες
- Δημιουργία αναλυτικού ετήσιου marketing plan με ορίζοντα 3-ετίας
- Διαφοροποίηση δικτύου πρατηρίων με βάση συγκεκριμένα κριτήρια ποιότητας, αξιοπιστίας και αποδοτικότητας
- Ενίσχυση συνολικής επικοινωνίας με το σύνολο των πρατηρίων και παροχή υπηρεσιών προστιθέμενης αξίας (εκπαίδευση, εργαλεία προώθησης, σημάνσεις ασφαλείας κτλ.)
- Στοχευμένη προσπάθεια προσθήκης ή δημιουργίας πρατηρίων – «σημαιών» που ενισχύουν την εικόνα της εταιρίας σε κομβικά σημεία (αστικά κέντρα, μεγάλες υπεραστικές αρτηρίες)
- Συνέχεια στην κουλτούρα που θα ενισχύει την αίσθηση λογοδοσίας / υπευθυνότητας της ομάδας στελεχών για την συνολική απόδοση της εταιρίας και την εικόνα της στην αγορά, μέσω συγκεκριμένων στόχων (KPIs) και δραστηριοτήτων (projects), και σύνδεση με τις ανταμοιβές τους
- Σημαντική βελτίωση της εξωστρέφειας και του κλίματος διατμηματικής εμπιστοσύνης και συνεργασίας
- Συνέχιση ενσωμάτωσης εργαλείων πληροφόρησης και σχεδιασμού (Διοικητική Λογιστική, MIS, CRM, κοστολογικό σύστημα) που θα ενισχύσουν την ταχύτητα, την ευελιξία και την ορθότητα λήψης αποφάσεων.