Πρατήρια revoil
Αρχική / Η Εταιρία / REVOIL / Στόχοι - Στρατηγική

Στόχοι - Στρατηγική

Οι κύριες στρατηγικές προτεραιότητες της Εταιρείας εστιάζονται στη βελτίωση της  Εικόνας της στην Αγορά, στην αναβάθμιση της ποιότητας και εικόνας του Δικτύου πρατηρίων της, στην ενίσχυση των σχέσεών της με τους πελάτες, στην αύξηση των λοιπών εσόδων της, στην ανάπτυξη νέων δραστηριοτήτων, στην βελτίωση εσωτερικών λειτουργιών και τέλος στην ενίσχυση της οικονομικής της αποδοτικότητας. Πιο αναλυτικά η Εταιρεία θα επικεντρωθεί σε:  
 

  • Ανάπτυξη στοχευμένων πρωτοβουλιών που θα ενισχύουν και θα βελτιώνουν την συνολική εμπειρία του πελάτη και του πρατηριούχου στα πλαίσια συγκεκριμένων αξόνων όπως:
  • Ποιότητα προϊόντος και υπηρεσιών
  • Ασφάλεια
  • Αξιοπιστία και επαγγελματισμός
  • Φροντίδα για τον πελάτη
  • Φιλική εξυπηρέτηση
  • Σεβασμός στο περιβάλλον / οικολογική ευαισθησία
  • Ενίσχυση της εικόνας αυτής με στοχευμένες προωθητικές, χορηγικές και διαφημιστικές ενέργειες
  • Δημιουργία αναλυτικού ετήσιου marketing plan με ορίζοντα 3-ετίας
  • Διαφοροποίηση δικτύου πρατηρίων με βάση συγκεκριμένα κριτήρια ποιότητας, αξιοπιστίας και αποδοτικότητας
  • Ενίσχυση συνολικής επικοινωνίας με το σύνολο των πρατηρίων και παροχή υπηρεσιών προστιθέμενης αξίας (εκπαίδευση, εργαλεία προώθησης, σημάνσεις ασφαλείας κτλ.)
  • Αύξηση πρατηρίων Α & Β μέσω της προσέλκυσης νέων και της αναβάθμισης των Γ & Δ
  • Μελέτη εφαρμογής νέας εταιρικής εικόνας και αναβάθμισης των εγκαταστάσεων στο σύνολο του δικτύου
  • Στοχευμένη προσπάθεια προσθήκης ή δημιουργίας πρατηρίων – «σημαιών» που ενισχύουν την εικόνα της εταιρίας σε κομβικά σημεία (αστικά κέντρα, μεγάλες υπεραστικές αρτηρίες)
  • Συνέχεια στην κουλτούρα που θα ενισχύει την αίσθηση λογοδοσίας / υπευθυνότητας της ομάδας στελεχών για την συνολική απόδοση της εταιρίας και την εικόνα της στην αγορά, μέσω συγκεκριμένων στόχων (KPIs) και δραστηριοτήτων (projects), και σύνδεση με τις ανταμοιβές τους
  • Σημαντική βελτίωση της εξωστρέφειας και του κλίματος εμπιστοσύνης και συνεργασίας ανάμεσα στα τμήματα
  • Συνέχιση στην ενσωμάτωση εργαλείων πληροφόρησης και σχεδιασμού (Διοικητική Λογιστική, MIS, CRM, κοστολογικό σύστημα) που θα ενισχύσουν την ταχύτητα, την ευελιξία και την ορθότητα λήψης αποφάσεων.